Skip to content

BAKED OATS / KEPTOS AVIŽOS

Jau spėjote išbandyti naująjį TikTok‘o ir Instagram‘o trendą – baked oats? Mane tokios avižos absoliučiai sužavėjo ir pranoko lūkesčius. Kepinio tekstūra išeina labai drėgna, panaši į bananų duonos, o į vidų įdėjus kelis gabalėlius šokolado, pavirsta sveikesniu lava cake variantu. Ir dar kokiu gražiu! 😍 Žodžiu, pats tas, kai ryte energijos ir geros nuotaikos norisi pasisemti visai dienai.

Taip gaminant avižas vietos fantazijai galybė – gardinti tinka uogos, vaisiai, riešutai ir dar daug visokio gėrio. Ir, geriausias dalykas, jog pačios gamybos, kaip ir turėtų būti su pusryčių patiekalais, čia vos kelios minutės ⏰.

Vienai porcijai reikės:

  • Pusės puodelio (apie 45 g.) avižų
  • 1 kiaušinio
  • 1 prinokusio banano
  • ½ a. š. kepimo miltelių
  • Žiupsnelio druskos
  • 1 a. š. kakavos (jei gaminsime šokoladinę versiją)
  • Kelių gabalėlių juodojo ar baltojo šokolado
  • Saujelės mėgstamų uogų, riešutų, šokolado gabaliukų ar kitų norimų priedų papuošimui

Gaminame:

  1. Orkaitę kaičiame iki 180 laipsnių. Avižas, bananą, kiaušinį, kepimo miltelius, druską bei kakavą (jei naudosim) sudedame į blenderį ir viską sutriname iki vientisos masės.
  2. Kepimui tinkamą induką (ramekin‘ą) ištepam trupučiu aliejaus ir supilame maždaug pusę avižų masės. Tada į vidurį dedame porą gabalėlių norimo šokolado ir užpilame likusia avižų mase. Jei norime, ant masės paviršiaus padėliojame dar šiek tiek šokolado gabalėlių ar uogų ir lengvai įspaudžiame.
  3. Šauname kepti į orkaitę maždaug 25 min., kol kepinys gražiai pakils ir iškeps (galim patikrinti iškepimą mediniu dantų krapštuku).
  4. Ištrauktas iš orkaitės avižas pabarstome mėgstamomis uogomis ar kitais priedais. Valgome šiltas.
Fotografas: Dominykas Liberis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.